زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 6:32 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 116
نویسنده پیام
dayandaryadell آفلاین


ارسال‌ ها25
عضویت30 /1 /1401
علل بروز ارور e4 در ماشین لباسشویی سامسونگ
علل بروز ارور e4 در ماشین لباسشویی سامسونگ
کمک های قسمت پایین دیگ ماشین لباسشویی و فنرهای در قسمت بالایی دیگ دستگاه، در صورتی که معیوب شوند، باعث بروز خطا در ماشین لباسشویی خواهند شد. در صورت وجود مشکل در پمپ تخلیه و موقع عمل نکردن در هنگام عمل خشک کردن، باعث بروز ارور e4 خواهد شد. زمانی که کد خطاهای عدم تعادل یا e4 نمایان می شوند، به هیچ وجه نباید از ماشین لباسشویی استفاده کنید. در این صورت، بهترین راه حل ممکن، بررسی ماشین لباسشویی توسط یک تعمیرکار متخصص و ماهر است.

عیب یابی کد خطای e4 ماشین لباسشویی سامسونگ چگونه است؟
همواره قبل از اقدام برای تعمیرات، بررسی کنید که ورودی آب مسدود نشده و شیر آب ورودی کاملا باز باشد. همچنین باید از عدم انسداد محفظه هوا و شلنگ اطمینان حاصل کنید. هیچ گاه نباید منفذی در محفظه هوا و لوله وجود داشته باشد. باید اقدامات لازم را برای بررسی شیرهای متصل به شیر ورودی آب دستگاه انجام دهید. تمام اتصالات شیر ورودی آب نیاز به عیب یابی و بررسی دارند. برد الکترونیکی لباسشویی نیز باید به دقت بررسی شود.برای رفع ارور e4 لباسشویی به نمایندگی های مجاز مراجعه کنیددر صورت مشاهده ارور e4 در ماشین لباسشویی سامسونگ، در اولین قدم باید دلایل ظاهر شدن این ارور را بررسی کنید. زیرا ممکن است وارد نشدن آب به داخل لباسشویی به خاطر یکی از دلایلی که در این مطلب ذکر کردیم، اتفاق افتاده باشد.
همواره توصیه می‌شود بدون داشتن تخصص و دانش فنی لازم برای تعمیر وسایل برقی خانگی، به‌ تنهایی به فکر تعمیر کردن ماشین لباسشویی نباشید. دستکاری‌ و تعمیرات خودسرانه ممکن است باعث ایجاد هزینه‌ های اضافی تعمیرات شود. بنابراین مطمئن ‌ترین راه، مشورت و کمک خواستن از متخصصان تعمیرگاه‌ های مجاز سامسونگ است. خدماتی که در مراکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ ارائه می‌شوند، دارای بالاترین کیفیت هستند و با هزینه ای مناسب‌ دستگاه را تعمیر خواهند کرد.


متنی که مطالعه کردید بخشی ازمقاله آموزشی سایت سامسونگ پشتیبان می باشد . درصورت تمایل می توانید این مقاله را به طور کامل از سایت اصلی آن مطالعه کنید . همچنین در صورت نیاز به مشاوره رایگان و یا درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ پشتیبان تماس بگیرید .

https://www.samsungposhtiban.com/washing-machine/e4-error-code/
یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 09:41
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :